Chris Christensen saksitakuu

Chris Christensen saksilla on elinikäinen Chris Christensenin myöntämä takuu. Takuuasiat hoidetaan takuuehtojen mukaisesti pääsääntöisesti USA:ssa. Takuun edellytyksenä on saksien rekisteröinti, joka tietosuojasyistä tulee asiakkaan itse tehdä Chris Christensen Sys virallisella USA:n sivustolla. Takuu on voimassa mikäli saksia ei ole käytetty väärin ja niiden kaikki osat on tallessa. 

Takuuasioissa voit olla suoraan yhteyksissä joko valmistajaan Chris Christensen USA (www.chrissystems.com) tai meihin Suomen maahantuojana takuukäsittelyn aloittamiseksi.

SAKSIEN TEROITUS VALTUUTETULLA SAKSITEROITTAJALLA SUOMESSA:

Nyt Chris Christensen saksilla on autorisoitu yhteistyökumppani saksien teroituksessa myös Suomessa! Saksien takuu ei lakkaa jos sakset on teroitettu Suomessa valtuutetulla saksiteroittajalla: 

Jouni Tuomaala, Jokimäentie 81, 61800 Kauhajoki. Puh: 0400-568127. Sähköposti: jouni.tuomaala1@gmail.com.

Kysy hintaa suoraan teroittajalta.  Älä paketoi saksia alkuperäispakkauksessaan, vaan kääri sakset huolellisesti pehmustettuun kirjekuoreen. Saat saksiteroituksesta kuitin, säilytä se siltä varalta että tarvitset saksillesi myöhemmin takuukorjausta. 

KORJAUKSET USA:SSA:

Saksien kaikki osat (erillisinäkin) toimitetaan USA:han ja valmistaja korjaa ne tai tarvittaessa lähettää vastaavat uudet sakset tilalle. Asiakas vastaa saksien postikuluista Chris Christensen Sys. antamien ohjeiden mukaisesti. Ennenkuin lähetät sakset USA:han takuukorjaukseen, ota yhteyttä Chris Christensen asiakaspalveluun (customer service) heidän omien kotisivujensa kautta osoitteessa www.chrissystems.com

Asiakkaan tulee muistaa että lähettäessään saksia EU-alueen ulkopuolelle korjattavaksi, hänen tulee ennen postitusta tehdä netissä, tullin sivulla saksistaan vienti-ilmoitus, jotta palautetuista saksista ei peritä tullia eikä ALV:ta. Toimi seuraavasti:

1. Mene tullin nettisivuille osoitteeseen www.tulli.fi ja kirjaudu pankkitunnuksillasi.

2. Täytä UUSI TALOUDELLISESTI VAIKUTTAVA VIENTI-ILMOITUS lomake, jonka täyttämiseen löydät apua joko lomakkeen yhteydessä olevista ohjeista tai soittamalla tullineuvontaan samaan aikaan kun täytät lomaketta. Lopuksi lähettäessäsi sähköisen ilmoituksen tulliin, tulosta sivulta VIENNIN EAD-lomake, joka liimataan läpinäkyvän muovipussin sisällä paketin päälle yhdessä osoitetarran kanssa.

3. Ota yhteyttä www.chrissystems.com sivulla olevaan CUSTOMER SERVICE osoitteeseen ja pyydä toimitusosoite ja ohjeet kuinka maksat postimaksun. Toimi ohjeiden mukaisesti ja vie saksipaketti postiin.

4. Saksien palattua Suomen rajalle, saat postista ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä. Tämän jälkeen tulee täyttää tullin sivulla TUONTI-ILMOITUS jossa edeltävän asiakirjan kohdassa viitataan lähetettäessä tehtyyn vienti-ilmoitukseen antamalla vienti-ilmoituksen numero. Tällä todistetaan että sakset ovat vastaanottajan omaisuutta ja veroja, eikä tulleja tarvitse maksuttomasta palvelusta enää maksaa. Ilmoituksessa mainitaan myös lähetystunnus joka on mainittuna postista tulleessa saapumisilmoituksessa. Saatuaan tuonti-ilmoituksen, tulli vapauttaa postista lähetyksen ja saat sakset lähimpään postitoimipaikkaasi.

Tullin palvelunumerosta saat aina apua vienti-ja tuonti-ilmoitusten tekemiseen, ne ovat henkilökohtaisia asiakirjoja ja lähettäjän/vastaanottajan täytyy ne itse tehdä. 

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

HUOM! MEILLÄ EI OLE KIVIJALKAMYYMÄLÄÄ. KAIKKI OSTOKSET TULEE TEHDÄ NETTIKAUPASSA JA NOUTAA HALUTTAESSA VARASTOLTAMME KUOPIOSSA ANNETTUJEN OHJEIDEN MUKAISESTI.

Playpoint Oy - www.koiratarvikkeet.fi

Osoite: Mäenseläntie 4, 71330 Räsälä ( varasto-osoite erikseen) (y-tunnus: 2390661-4) 

Kotimainen, pienyrittäjyyden ja harrastuksen innoittamana toimiva palveleva ja opastava maahantuontiyritys, jonka toiminta perustuu alan aktiiviseen harrastamiseen koiramaailmassa niin kasvattajana, näytteilleasettajana kuin ulkomuototuomarinakin. Intohimonamme upeat turkit ja yksilöllinen koiranhoito!  Toimimme Suomen autorisoituna maahantuojana Chris Christensen, iGroom- sekä Botaniqa -turkinhoitotuotesarjoille. Uutuutena edustuksessamme myös Tauro Pro Line, jossa niinikään palvelemme jälleenmyyjäasiakkaidemme lisäksi asiakkaitamme myös nettikauppamme kautta. Nettikaupassamme turkinhoitotuotteiden lisäksi valikoitu valikoima myös  kaikkea muuta ihanaa lemmikeille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksu.

Ilmoittamalla tietoja kassalla, hyväksyt Klarna Checkout ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Playpoint Oy:n  yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:Playpoint Oy, asiakaspalvelu puhelinnumero: 050 5257105 (ark.10-17) tai lähettämällä sähköpostia mihin vuorokauden aikaan tahansa osoitteeseen katriina@playpoint.fi. 

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksen toimitusmaksu on lähetettävien pakettien osalta kiinteä, painosta riippumatta 8,50€.  Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon. Voit myös noutaa tuotetilauksen varastoltamme Kuopiosta os. Pioneerinkatu 15 varasto 10, 70800 Kuopio. Valitse siinä tapauksessa toimitustavaksi nouto 0€. Lähetämme sinulle tekstiviestin antamaasi puhelinnumeroon kun tuotteet on noudettavissa varastoltamme. Varastostotoimitukset jätetään kesäisin varaston ovelle odottamaan noutoa ostajan omalla vastuulla, talvisin annamme koodin noudolle sovittuna aikana.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen.  Käsittelemme tilaukset yleensä viikon sisällä tilauksesta,  jonka jälkeen ne lähtevät valitulla toimitustavalla eteenpäin. Useimmiten saamme paketit matkaan jo kolmen päivän sisällä tilauksesta. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. 

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista siltä osin kuin se on ennakoitavissa.

Palautusehdot

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Maksupalautukset tehdään pääsääntöisesti maksupalvelutarjoajan kautta, mutta liitä varmuuden vuoksi mukaan myös tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme.  Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoituksen sähköpostitse tai puhelimitse (050 5257105) ennen tuotteen palauttamista. Mikäli toimituksessa on tapahtunut virhe ja tuote ei ole tilatun mukainen, toimitamme palautuskoodin ja katamme palautuskustannukset, muussa tapauksessa kuluttaja vastaa itse palautuskustannuksista. Tuotteen palauttamisen / vaihdon voi myös tehdä varastollamme Kuopion Pieni-Neulaniemessä, erikseen sovittuna aikana.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset 8,50€.

Ongelmatilanteet

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme 14 päivän kuluessa ilmoittaaksesi virheestä. Yhteystiedot löytyvät kohdasta "PERUUTUSOIKEUS-ja PALAUTUSEHDOT" sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.