NÄYTTELY- JA TAPAHTUMAMYYNTI 2019

Olemme aktiivisesti mukana vuoden 2019 tapahtumissa Botaniqa ja Chris Christensen tuotteiden kanssa! Olemme päivittäneet kalenterin kevään 2019 tapahtumien osalta, täydennämme ja lisäämme näyttelyitä/ tapahtumia sitä mukaa kun paikat varmistuvat. Katso näyttelykalenterimme tältä sivustolta!

Osa tuotteista myynnissä näyttelyissä myös Findogs Ay ja Pet No1 Oy  osastoilla, mikäli tarvitset juuri tiettyä tuotetta, varmistathan saatavuuden ottamalla yhteyttä Findogsille tai Pet No1:een n. viikkoa ennen näyttelyä.  Findogsin ja Pet No1  näyttelykalenterin löydät heidän omilta kotisivuiltaan.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Playpoint Oy - www.koiratarvikkeet.fi

Mäenseläntie 4, 71330 Kuopio (y-tunnus: 2390661-4)

Intohimona upeat turkit!  Toimimme Suomen autorisoituna maahantuojana Chris Christensen- sekä Botaniqa -turkinhoitotuotesarjoille. Nettikaupassamme turkinhoitotuotteiden lisäksi valikoitu valikoima myös  kaikkea muuta ihanaa lemmikeille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksu.

Ilmoittamalla tietoja kassalla, hyväksyt Klarna Checkout ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Playpoint Oy:n  yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:Playpoint Oy, asiakaspalvelu puhelinnumero: 050 5257105 (ark.10-17) tai lähettämällä sähköpostia mihin vuorokauden aikaan tahansa osoitteeseen katriina@playpoint.fi. 

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksen toimitusmaksu on lähetettävien pakettien osalta kiinteä, painosta riippumatta 8€. Valittavanasi on myös toimitustapa "nouto", jolloin emme peri toimitusmaksua vaan voit noutaa pakettisi Kuopiosta Leväsellä sijaitsevalta varastolta erikseen sovittuna aikana. Jos valitset "nouto" toimitustavan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme noutoajan sopimiseksi. Huomaa, että varastolla ei ole päivittäistä noutomahdollisuutta, vaan asiasta pitää aina erikseen sopia.  Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-5 vrk. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Maksupalautukset tehdään pääsääntöisesti maksupalvelutarjoajan kautta, mutta liitä varmuuden vuoksi mukaan myös tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme.  Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoituksen sähköpostitse tai puhelimitse (050 5257105) ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja saa vastausviestissä postin palautuskoodin, jolloin palautus on maksutonta. Tuotteen palauttamisen / vaihdon voi myös tehdä varastollamme Kuopion Leväsellä, erikseen sovittuna aikana.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset 8€.

Ongelmatilanteet

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme 14 päivän kuluessa ilmoittaaksesi virheestä. Yhteystiedot löytyvät kohdasta "PERUUTUSOIKEUS-ja PALAUTUSEHDOT" sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.