Chris Christensen saksitakuu

Chris Christensen saksilla on elinikäinen Chris Christensenin myöntämä takuu. Takuuasiat hoidetaan takuuehtojen mukaisesti pääsääntöisesti USA:ssa. Takuun edellytyksenä on saksien rekisteröinti, jonka teemme puolestasi ostaessasi sakset meiltä. Takuu on voimassa mikäli saksia ei ole käytetty väärin ja niiden kaikki osat on tallessa. 

Takuuasioissa voit olla suoraan yhteyksissä joko valmistajaan Chris Christensen USA (www.chrissystems.com) tai meihin Suomen maahantuojana takuukäsittelyn aloittamiseksi.


SAKSIEN TEROITUS VALTUUTETULLA SAKSITEROITTAJALLA SUOMESSA:

Nyt Chris Christensen saksilla on autorisoitu yhteistyökumppani saksien teroituksessa myös Suomessa! Saksien takuu ei lakkaa jos sakset on teroitettu Suomessa valtuutetulla saksiteroittajalla: 

Jouni Tuomaala, Jokimäentie 81, 61800 Kauhajoki. Puh: 0400-568127. Sähköposti: jouni.tuomaala1@gmail.com.

Teroituksen hinta on 10€/ sakset (sis. alv24%), sisältäen paluupostitusmaksun, laskun saksien teroituksesta lähettää teroittaja Jouni Tuomaala suoraan asiakkaalle. Älä paketoi saksia alkuperäispakkauksessaan, vaan kääri sakset huolellisesti pehmustettuun kirjekuoreen. Saat saksiteroituksesta kuitin, säilytä se siltä varalta että tarvitset saksillesi myöhemmin takuukorjausta. 


KORJAUKSET USA:SSA:

Saksien kaikki osat (erillisinäkin) toimitetaan USA:han ja valmistaja korjaa ne tai tarvittaessa lähettää vastaavat uudet sakset tilalle. Asiakas vastaa saksien postikuluista Chris Christensen Sys. antamien ohjeiden mukaisesti. Ennenkuin lähetät sakset USA:han takuukorjaukseen, ota yhteyttä Chris Christensen asiakaspalveluun (customer service) heidän omien kotisivujensa kautta osoitteessa www.chrissystems.com

Asiakkaan tulee muistaa että lähettäessään saksia EU-alueen ulkopuolelle korjattavaksi, hänen tulee ennen postitusta tehdä netissä, tullin sivulla saksistaan vienti-ilmoitus, jotta palautetuista saksista ei peritä tullia eikä ALV:ta. Toimi seuraavasti:

1. Mene tullin nettisivuille osoitteeseen www.tulli.fi ja kirjaudu pankkitunnuksillasi.

2. Täytä UUSI TALOUDELLISESTI VAIKUTTAVA VIENTI-ILMOITUS lomake, jonka täyttämiseen löydät apua joko lomakkeen yhteydessä olevista ohjeista tai soittamalla tullineuvontaan samaan aikaan kun täytät lomaketta. Lopuksi lähettäessäsi sähköisen ilmoituksen tulliin, tulosta sivulta VIENNIN EAD-lomake, joka liimataan läpinäkyvän muovipussin sisällä paketin päälle yhdessä osoitetarran kanssa.

3. Ota yhteyttä www.chrissystems.com sivulla olevaan CUSTOMER SERVICE osoitteeseen ja pyydä toimitusosoite ja ohjeet kuinka maksat postimaksun. Toimi ohjeiden mukaisesti ja vie saksipaketti postiin.

4. Saksien palattua Suomen rajalle, saat postista ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä. Tämän jälkeen tulee täyttää tullin sivulla TUONTI-ILMOITUS jossa edeltävän asiakirjan kohdassa viitataan lähetettäessä tehtyyn vienti-ilmoitukseen antamalla vienti-ilmoituksen numero. Tällä todistetaan että sakset ovat vastaanottajan omaisuutta ja veroja, eikä tulleja tarvitse maksuttomasta palvelusta enää maksaa. Ilmoituksessa mainitaan myös lähetystunnus joka on mainittuna postista tulleessa saapumisilmoituksessa. Saatuaan tuonti-ilmoituksen, tulli vapauttaa postista lähetyksen ja saat sakset lähimpään postitoimipaikkaasi.

Tullin palvelunumerosta saat aina apua vienti-ja tuonti-ilmoitusten tekemiseen, ne ovat henkilökohtaisia asiakirjoja ja lähettäjän/vastaanottajan täytyy ne itse tehdä. 

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot


Playpoint Oy - www.koiratarvikkeet.fi

Itkonniemenkatu 11, 70500 Kuopio (y-tunnus: 2390661-4)

Chris Christensen Suomi, intohimona upeat turkit!  Nettikaupassamme turkinhoitotuotteiden lisäksi valikoitu valikoima kaikkea ihanaa lemmikeille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout Finland Oy, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla, hyväksyt Checkout Oy  (Pyhäjärvenkatu 5 C, 33200 Tampere) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Playpoint Oy:n  yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Playpoint Oy, Asiakaspalvelu, Itkonniemenkatu 11, 70500 KUOPIO, asiakaspalvelumme puhelinnumero: 050 5257105 (ark.10-17)

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksen toimitusmaksu on lähetettävien pakettien osalta kiinteä, painosta riippumatta 8€. Valittanavasi on myös toimitustapa "nouto", jolloin emme peri toimitusmaksua vaan voit noutaa tilaamasi tuotteen palvelupisteestämme Kuopiossa, osoite: Itkonniemenkatu 11, Moottoritalo VML Sponsor Oy:n asiakapalvelutiski, arkisin (ma-pe)  klo 8.30-17.  Paketi on noudettavissa tilausta seuraavana arkipäivänä klo 14 jälkeen, mikäli emme toisin ilmoita. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Maksupalautukset tehdään pääsääntöisesti maksupalvelutarjoajan kautta, mutta liitä varmuuden vuoksi mukaan myös tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme.  Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen katriina.huhtinen@vmlsponsor.fi  tai puhelimitse (050 5257105) ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Playpoint Oy, Itkonniemenkatu 11, 70500 KUOPIO. Voit palauttaa tuotteen myös myymäläämme osoitteeseen Itkonniemenkatu 11, Kuopio. 

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset 8€.

Ongelmatilanteet

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme 14 päivän kuluessa ilmoittaaksesi virheestä. Yhteystiedot löytyvät kohdasta "PERUUTUSOIKEUS-ja PALAUTUSEHDOT" sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.